Прва онлајн продавница карловачких вина намењена кинеским туристима успешно је тестирана данас у Сремским Карловцима.
Овај савремени систем, који функционише преко платформи WeChat и Alipay, омогућава да купци из НР Кине једноставно, брзо и безбедно наруче вина из Сремских Карловаца, која им се затим испоручују директно на кућну адресу у року од највише 24 сата.
Покрајински секретар за привреду и туризам др Ненад Иванишевић присуствовао је представљању продавнице истакавши да је платформа значајан искорак у логистичком решавању проблема кинеских уживалаца карловачких, односно фрушкогорских вина.
„Овај систем је настао из жеље потрошача, и то је један посебан квалитет. На овај начин ћемо, као прва земља у региону, успети да омогућимо кинеским туристима да уживају у српским винима. Тиме ћемо се још више приближити кинеском тржишту”, рекао је Иванишевић и додао да ће почетком следеће године бити организовани Дани Војводине у Кини, како би се наша покрајина и њени потенцијали још боље представили на кинеском тржишту.
Прва онлајн продавница ове врсте представља значајан искорак у дигитализацији продаје и промоцији аутохтоних вина фрушкогорског виногорја, са фокусом на заштићени бренд – карловачки бермет.
Тиме се наставља унапређење сарадње са кинеским тржиштем и јачање видљивости Сремских Карловаца као престижне винске дестинације.
Општина Сремски Карловци, у сарадњи са кинеским партнерима и произвођачима карловачких вина, наставиће да развија дигиталне и туристичке моделе који ће гостима из света омогућити савремено искуство.
Догађају су присуствовали председник општине Сремски Карловци Дражен Ђурђић, представници Удружења произвођача ароматизованог вина „Бермет” из Сремских Карловаца, као и делегација кинеске провинције Шандонг.





