Picture of the authorPicture of the author
/ , четвртак, 08.05.2008

Промовисана монографија ”Салаши у Војводини”

Читај ми

Читај ми
AA

НовиСад, 8. мај – Покрајински секретаријат за привреду данас је у Извршном већуАП Војводине имао две активности, једна је била у вези са  потписивањем уговора са десет војвођанских предузећа,док је друга била везана запромовисање монографије «Салаши у Војводини». Фонд за подршку промоцијуизвоза  АП Војводине  са два милиона и двеста хиљада динараподржао је ова предузећа,који ће наступити  на мађународним сајмовима у Румунији, Хрватској,Босни и Херцеговини, Италији и другим земљама.
Након потписивања уговора секретар Лазић јеотворио промоцију моногарфије «Салаши у Војводини», српско-енглеско издање,које промовише туристичку понуду, традицију, културу и историју салаша у нашојПокрајини. Штампање монографије суфинансирао је Покрајински секретаријат запривреду и Туристичка организација Војводине.   Секретар Лазић је овом приликом изјавио да суобе данашње активности  везане заподршку развоја и унапређење рада са једне стране војвођанских малих исредњих предузећа, а са друге стране војвођанских салаша, који су уједносиноним за нашу Покрајину.На основу субвенција, које се дају малим и средњимпредузећима стопа извоза у прошлој години била је чак за 70 одсто већа, негопретходних година, а са овим активностима ћемо наставити и убудуће. Када сусалаши у питању ова монографија има вишеструки значај, јер са једне стране сепромовише сеоски туризам, војвођанска гастронимија, обичаји, а са друге странекроз све ове чињенице привлачимо туристе и обогаћујемо наш сеоски туризам, стим што ће се ова монографија од сада излагати на свим међународним сајмовима,где наши привредници одлазе. Аутор и текстописац монографије Славко Голићданас се захвалио на подршци секретаријату за привреду и Туристичкојорганизацији Војводине, нагласивши да су салаши синоним за Војводину, исто каошто је Бановина синоним за политичку моћ ове Покрајине. У монографији је узбројне фотографије, описе и приказе илустровано 20 војвођанских салаша, где једетаљно описана и њихова понуда, јер морамо водити рачуна о њима, као што тораде Европљани, који се све више окрећу еко или етно туризму, рекао је накрају Голић.          

fixed-img