Покрајински секретаријат за привреду и туризам расписао је Јавни конкурс за доделу бесповратних средстава локалним самоуправама у АП Војводини за финансирање пројеката из области електронских комуникација и информационог друштва у 2025. години. За ову намену опредељено је 5,5 милиона динара. Конкурс је усмерен на подстицање развоја електронских комуникација у локалним самоуправама прве, друге и треће категорије развијености, у складу са важећом Уредбом о јединственој листи развијености региона и јединица локалне самоуправе.
Покрајински секретар Иванишевић навео је да је за развој електронских комуникација у периоду од 2020. до 2024. године издвојено 30,2 милиона динара, а да ће се са текућом годином петогодишњи циклус инвестиција приближити износу од око 36 милиона динара.
„Секретаријат овим конкурсом традиционално завршава конкурсну годину. На основу овог конкурса смо у претходних пет година направили мрежу хотспот места где грађани, туристи и посетиоци могу да користе бесплатан интернет који је у ово модерно доба у туризму важан колико и добра храна, хотелски смештај, добра музика. Стога се значај овог конкурса огледа и у области туризма, а не само у области телекомуникација“, рекао је Иванишевић и позвао све локалне самоуправе да поднесу пријаве како би грађани што боље осетили бенефите конкурса.
Бесповратна средства намењена су успостављању хотспот локација за слободан приступ интернету и увођењу система видео-надзора у васпитно-образовним установама у оквиру мере „Безбедна установа“. За једну хотспот локацију може се тражити највише 200.000 динара, уз могућност пријаве до пет локација. За увођење видео-надзора по установи може се тражити највише 600.000 динара, а локалне самоуправе могу конкурисати за највише две установе.
„Локалне самоуправе по свим тачкама конкурса могу да захтевају максималан износ од 1,2 милиона динара“, навео је ресорни секретар.
Рок за подношење пријава је 13. децембар 2025. године.
Иванишевић се осврнуо и на Сајам женског предузетништва АП Војводине и Републике Српске, одржан јуче на Новосадском сајму, који је окупио око 200 предузетница различитих делатности. Истакaо је да је први Сајам реализован веома успешно и најавио да ће манифестација постати традиционална и сваке године бити организована као дводневни догађај уочи новогодишњих и божићних празника.


